maandag 4 oktober 2010

Terug van nooit weggeweest


Na meer dan een half jaar stilte op onze blog wordt het hoog tijd om een samenvatting te geven van de afgelopen maanden. De stilte op het internet betekende geen pauze in onze werking, tot spijt van wie het benijdt, integendeel.

De afgelopen maanden verdeelden de Bockenreyders een vijfhonderdtal kledingstukken, gaven we onderdak aan een tiental mensen en voorzagen we een vijftiental mensen wekelijks van eten. Onze inzet en ons werk bleef niet onopgemerkt in de rest van Vlaanderen en vanuit verschillende hoeken ontvingen we positieve reacties. Een aantal mensen meldde ons ook dat ze graag zouden willen meewerken aan de kledij- en voedselbedelingen, wat men enkel kan toejuichen. De eerste stappen naar een nationale werking zijn dan ook gezet.

Meer hierover binnenkort!

3 opmerkingen:

  1. kan iemand me het e-mail adres van de heer Marnix Michiels geven?

    Groetjes
    R.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als iemand mij verder kan helpem ivm een degelijk kameraadschap of een partij zou dat echt prachtig zijn. Ik ben op zoek naar een antwoord op mn frustraties over deze klote multi-kul maatschapij. En met dr NVU mee lopen lijkt mij ook niet meercde juiste oplossing, hun totaale membership bestaat volgens mij nog maar uit zn 10 tot 20 man.
    Beste kameraden, houzee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik scheid kijhart naar boove!

    JARNOOOOOOOO! JAAAAARNOOOOOOOOOOOOO!

    BeantwoordenVerwijderen