zaterdag 13 juni 2009

Linx, de nuttige idioten van het systeem.

Al enige tijd zijn wij ten zeerste vereerd met de aandacht die wij krijgen op de blog van Linx, ondanks de laster en de leugens die zij hieraan koppelen. Als dankbetuiging wijden ook wij een stukje aan hen.

Linx lijkt wel een "schrijversinitiatief" speciaal opgericht om de Bockenreyders via internet aan te vallen, als de ware helden die ze zijn. Dat ze door het verspreiden van hun informatie ("via betrouwbare bron verkregen", de geniepigerds) enkel dienst doen als nuttige idioten van het systeem dat zij beweren te bestrijden begrijpen ze blijkbaar niet goed. Hun inhoudsloze verwijten en het bestempelen van eenieder die niet hetzelfde dogmatische anarcho-communistisch denken hanteert als hen als nazi's en marginale nozems toont bovendien hoe tolerant en verdraagzaam extreem-links in werkelijkheid is.

Volgend nummer van Brigade M vinden wij hier zeer toepasselijk.


Nou en!

Als ik alles moet geloven wat ze schrijven in de krant
Staat de oorlog voor de deur in ons multi-culti land
Want de nazi’s gaan marcheren groetend met hun rechterhand
Opgezweept door onze woorden, « Rock voor Volk en Vaderland »

Als ik alles moet geloven wat ze zeggen op TV
Moeten allochtonen vluchten voor de nieuwe NSB
Zwarte hemden, witte runes zijn ons nieuwe uniform
Brigade M en haar aanhang zijn de nieuwe SA Storm

Ze zeggen dat ik een nazi ben, Nou En ! Nou En !
Volgens henzit ik bij de ‘klan’ Nou En ! Nou En !
Zolang ik maar weet wie ik ben, zeg ik steeds: Nou En !

Als ik alles moet geloven wat ze zeggen in de raad
Roepen wij om genocide of toch minstens rassenhaat
Jonge aanhang in hypnose, gehersenspoeld door Brigade M
Worden langzaam moordmachines, gehoorzamend aan onze stem

Hoe is het dan toch mogelijk, het is niet te bevatten
Alle mensen die mij kennen, lachen om die ratten
Kollega’s, familie, klubgenoten, mensen in de straat
Weten beter dan te geloven, die georkestreerde haat.

2 opmerkingen:

  1. ik steek mensen neer met een mes, nou en, nou en
    eerlijk blijven he jarno

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben je weer daar met je ad hominem argumenten?

    BeantwoordenVerwijderen